2030 ÉRD, FEHÉRVÁRI ÚT 63-65 | H-P: 8:00-17:00, SZ-V: ZÁRVA

Hétfőn jön? ENYAQ COUPÉ RS iV


Ahogy közeledik a premier, úgy sokasodnak a fotók az utakon elkapott tesztautókról. Azonban ez a fotó más. A bizonyítéka lehet, hogy hétfőn az ENYAQ COUPÉ RS iV mutatkozik be. Vagy legalábbis az is.


Néha egy-egy elkapott tesztautó többet elárul, mint amit a gyáriak szeretnének tudatni az érdeklődőkkel a premier előtt. Vagy talán pont ez volt a cél? Ki tudja? A lényeg, a Mladá Boleslav környéki autópályán lefotózott álcázott ENYAQ COUPÉ iV minden bizonnyal egy RS kivitel volt.

Apró jelek
Hogy miért állítjuk ez ilyen magabiztosan? Több jel is utal rá. Hogy az apróbbak felöl haladjuk a nagyobbak felé, kezdjük az "A" oszlop tövében található jelzéssel. Pontosabban annak hiányával. Itt az alapkivitelnél egy légrostélynak tűnő műanyagbetét, a SPORTLINE kivitelnél pedig egy sportline felirat található. Ha lesz RS kivitel, annak itt egy RS feliratú betét lesz látható. Ennek hiánya azt jelentheti, hogy ezt nem akarták a világ orrára kötni. Egyelőre.

ENYAQ COUPÉ RS iV
A következő a tető. Az előzetes hírek szerint az RS kivitel teljes üvegtetőt kap majd, és a képen látható modellen ezt is kipipálhatjuk. És végül a szín. A mamba zöld fényezés az OCTAVIA RS-en mutatkozott be, és azóta is csak ehhez a modellhez rendelhető. Így adja magát a következtetés, hogy ez szín a teljesen elektromos modell esetében is csak az ENYAQ COUPÉ RS iV-hoz lesz elérhető.
 
Az eddigi legerősebb sorozatgyártású ŠKODA
Az ENYAQ COUPÉ RS iV egy-egy villanymotort kap mindkét tengelyre, így összkerékhajtású lesz. A kombinált teljesítménye 220 kW körül várható, ami azt jelenti, hogy ez lesz a márka történetének legerősebb modellje. Így a 0-100 picivel több, mint 6 másodperc alatt lesz meg, ami egy ekkora autótól igazán kellemes érték. De nemcsak a gyorsulása lesz egyedi az ENYAQ COUPÉ RS iV-nak, hiszen a végsebessége is magasabb lesz a többi ENYAQ iV modellhez képest.

Vissza a hírek oldalra